Fot. 123 RF

Czy marka osobista recepcjonistki i asystentki stomatologicznej ma znaczenie w sukcesie gabinetu? Odpowiedź brzmi: tak, i to większe niż mogłoby się wydawać. W artykule odkryjesz, dlaczego promowanie w mediach społecznościowych tych kluczowych dla gabinetu postaci może znacząco wpłynąć na jakość obsługi pacjentów, a także budować pozytywny wizerunek całego zespołu. Jak to skutecznie zrobić? Oto kilka pomysłów.

Fot. 123 RF

Lekarz dentysta może prowadzić działalność leczniczą jako praktykę zawodową lub podmiot leczniczy. Wybór odpowiedniej formy opodatkowania ma kluczowe znaczenie dla efektywnego zarządzania finansami w praktyce dentystycznej. Przedsiębiorcy mogą wybierać spośród kilku opcji – opodatkowania na zasadach ogólnych, podatku liniowego lub ryczałtu – co pozwala dostosować obciążenia podatkowe do specyfiki prowadzonej działalności.

Fot. 123 RF

Wynagrodzenia higienistek stomatologicznych oraz asystentek stomatologicznych, to temat budzący wiele emocji zarówno wśród pracowników, jak i właścicieli gabinetów. Co pół roku sytuacja ulega zmianie, gdyż ustawowo wprowadzane są nowe stawki minimalnego wynagrodzenia. Przyjrzymy się, jak kształtują się zarobki higienistek stomatologicznych w świetle przepisów z lipca 2024 r., jakie czynniki wpływają na ich wysokość oraz jak skutecznie przyciągnąć i zatrzymać najlepsze specjalistki w gabinetach.

 

Fot. Vatech

Wybierając zawód lekarza dentysty, niewiele osób bierze pod uwagę Fakt, że prowadząc wymarzony gabinet stomatologiczny trzeba będzie Posiąść równocześnie umiejętności z innych dziedzin, takich jak: zarządzanie zasobami ludzkimi, marketing, finanse, prawo itp. Jedną z najistotniejszych i najtrudniejszych rzeczy jest wybranie odpowiednich sposobów finansowanie sprzętu. W tym artykule tłumaczymy, która forma i dlaczego jest najkorzystniejsza.

Nadchodzą zmiany w ustawie dotyczącej kompetencji higienistek Stomatologicznych (nie będą mogły asystować przy zabiegach) oraz Kolejne podwyżki wynagrodzeń średniego personelu medycznego. To stawia przed stomatologami prowadzącymi własne praktyki nowe wyzwanie: jak nie dać się zaskoczyć wyższym kosztom? Jak przewidywalnie zarabiać przy galopujących kosztach i jak zaplanować podwyżkę cen?

Tytuł jest dość podstępny. Ma prowokować do dyskusji. Co mają umieć ci, którzy właśnie skończyli staż i zaczynają przygodę z pacjentem. Wielu odpowie: prawidłowo diagnozować, a potem oczywiście leczyć. Z doktor Ewą Odya-Bojanowską, właścicielką sieci gabinetów stomatologicznych „Prodent Trójmiasto” zgadzamy się z tym, ale dodajemy jeszcze naprawdę duże COŚ.

FOT. MAGDA GŁUSZEK

Film wideo z pacjentem zamieszczony w mediach społecznościowych jest Źródłem ważnej przewagi konkurencyjnej jednego gabinetu stomatologicznego Nad drugim. Odważmy się w końcu zrobić film i go upublicznić. Ten artykuł, po trosze motywacyjny, dedykuję wszystkim niezdecydowanym, którzy czują, że jednak wyjdą ze swojej strefy komfortu i wcisną przycisk REC! – na kamerze lub telefonie.

Czy stomatolodzy z różnych gabinetów mogą grać w jednej drużynie? Jak pogodzić barwy klubowe jednego gabinetu z drugim i co zrobić, żeby występować w jednej drużynie narodowej – konkurującej, a zarazem takiej, która się wspiera? Hanna Surowiec, konsultantka medyczna C.Witt Dental, kobieta jednocząca środowisko lekarzy dentystów i Marcin Głuszek doradca wizerunkowy branży stomatologicznej – „mierzymy się z odpowiedziami na te trudne pytania we wspólnym materiale”.

Więcej artykułów…

Spis treści - subskrypcja

loading...
2024
2023
2022
2021
2020
2019

GAZETKA

nakladki na zeby zdjecie dodatkowe 2 min

 

EWA MAZUR PAWŁOWSKA