Należy podpatrywać działania konkurencji na Facebook’u i Instagramie. Może w gabinecie, który powstał w okolicy wykonują zdjęcia w sposób na tyle nowoczesny, że wygląd naszego unitu w zestawieniu z nimi będzie sprawiał wrażenie bardzo „zakurzonego”? Słowa kluczowe: wykonują zdjęcia, a nie wykorzystują zdjęcia z banków fotografii.
Który gabinet wybierze pacjent pierwszorazowy? Ten, który reklamuje się zdjęciami z banku zdjęć, wykorzystywanymi również przez inne gabinety, czy ten który jest nieszablonowy i wciąż kreuje swój wizerunek? Postaram się pokazać, jak wyjść ze strefy komfortu i zaproponować pacjentowi 5-minutową sesję – której nie odmówi. To zaś przekłada się na poważne plany leczenia kolejnych pacjentów.
Motywowanie pacjentów do wspólnych zdjęć w gabinecie – praktyczny poradnik
Typografia
- Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
- Obecna Helvetica Segoe Georgia Times
- Tryb czytania