W ostatnim czasie do sądów i ubezpieczycieli wpłynęło bardzo dużo spraw, dotyczących roszczeń pacjentów, w stosunku do lekarzy, za złe, zdaniem pacjentów, postępowanie podczas leczenia. Choć do uznania winy lekarza dochodzi rzadko, to już na etapie roszczenia pojawiają się różne problemy. Jak im zapobiec i jak sobie z nimi radzić?
Z reguły lekarze wpadają w lekką panikę, otwierając list, w którym znajduje się wezwanie do zapłaty lub zgłoszenie szkody przez pacjenta. Pierwszym odruchem jest złość pomieszana ze strachem… w sumie każdy z nas tak reaguje. Nic dziwnego. Jest to naturalny odruch. Warto wiedzieć, jak rozróżnić, czy należy się na serio przejmować tym roszczeniem, czy też sprawę można zbagatelizować.
Jak postąpić z wezwaniem do zapłaty?
Typografia
- Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
- Obecna Helvetica Segoe Georgia Times
- Tryb czytania