Profesjonalna obsługa pacjenta w placówce medycznej to fundament zapewniający nie tylko satysfakcję i lojalność, ale przede wszystkim zdrowie i bezpieczeństwo. Każda interakcja między pacjentem a personelem musi być starannie przemyślana i dostosowana do osobistych potrzeb. Wyniki badań są jednoznaczne: 70% pacjentów deklaruje zwiększone zaufanie do placówki, gdy pracownicy efektywnie odpowiadają na zapytania telefoniczne, co pokazuje badanie Cisco. Jest to istotne, ponieważ 32% klientów uważa rozmowy telefoniczne za frustrujący kanał obsługi według Aspect. Profesjonalna obsługa obejmuje kompleksowe działania — od pierwszego kontaktu po opiekę po zakończeniu leczenia.
Marketing w stomatologii - Dentyści - Pacjenci - Porady
Jak dotrzeć do pacjentów? Najskuteczniejszy marketing
W Polsce wzrasta liczba osób, które decydują się na założenie własnej praktyki stomatologicznej. W takiej sytuacji niezwykle ważny jest sposób docierania do nowych pacjentów. Wciąż niekwestionowanym liderem wśród marketingu cyfrowego jest tak zwany marketing e-mailowy.
Media społecznościowe. Narzędzie potrzebne w gabinecie
Media społecznościowe dają ogromne możliwości nie tylko informowania o nowościach czy promocjach. To także niezastąpione narzędzie do utrzymywania kontaktów ze swoimi stałymi klientami. Media społecznościowe to miejsce, w którym liczy się dialog z użytkownikami.
Dentysta rozdaje książki - tak walczy z dentofobią
Od kilku dni dentyści z Warszawy rozdają swoim pacjentom książkowe bestsellery. Powód? Czytanie ma ich zrelaksować i sprawić, że zapomną o lęku i stresie, jaki towarzyszy leczeniu. To pierwsza, tak nietypowa akcja u polskiego dentysty, wykorzystująca elementy biblioterapii.
#PTSodnowa – podsumowanie I półrocza
Udowadniamy, że Polskie Towarzystwo Stomatologiczne może być inkubatorem dobrych pomysłów, realizatorem interdyscyplinarnych projektów, platformą integrującą naukę ze światem biznesu oraz wyrazistym głosem wszystkich lekarzy dentystów – podsumowuje pierwsze sześć miesięcy pracy prof. Marzena Dominiak, prezydent PTS.
Jeden element, wyższe dochody?
Nawet o 60 procent wzrosły obroty w lecznicach stomatologicznych, które wprowadziły program obejmujący wdrożenie tzw. koordynatora leczenia - tak twierdzi Krzysztof Sokalski, prezes Medical Finance Group.
Coraz więcej prywatnych wizyt
Aż 82 procent Polaków, którzy w ciągu ostatniego roku korzystało z usług stomatologicznych leczyło się prywatnie. Od początku roku, przynajmniej raz z takiej porady skorzystało czterech na pięciu pacjentów.
Kolory odzieży medycznej idealne na lato
Lato już za pasem! Słoneczne dni to idealny czas, by wpuścić nieco świeżości do swojej garderoby. Nie tylko tej mniej oficjalnej, ale i pracowniczej szafie charakteru dodadzą… kolory! Jakie z nich będą szczególnie modne w rozpoczynającym się sezonie? Jaką odzież medyczną warto nosić tego lata, by czuć się bezpiecznie, wygodnie, a przy tym na czasie? Podpowiadamy!
NGS 100 - Pobierz Setne wydanie
Wydaliśmy 100. numer nowego Gabinetu Stomatologicznego.
Jeśli chcesz go pobrać w wersji pdf - kliknij w okładkę.
Jeśli chcesz wykupić prenumeratę kliknij tutaj.
Google Maps - Święty Graal legalnego pozycjonowania dla lekarzy
Co trzeci nowy pacjent trafia do gabinetów lekarskich z Internetu. Nie jest to główny kanał pozyskiwania pacjentów. Ale czy warto go ignorować? Zdecydowanie nie. Jak więc bezpiecznie i relatywnie tanio pozycjonować stronę, aby nie narazić się na kary od Izby Lekarskiej? Jest jedno sensowne wyjście - Google Moja Firma.