Fot. Freepik.com

Profesjonalna obsługa pacjenta w placówce medycznej to fundament zapewniający nie tylko satysfakcję i lojalność, ale przede wszystkim zdrowie i bezpieczeństwo. Każda interakcja między pacjentem a personelem musi być starannie przemyślana i dostosowana do osobistych potrzeb. Wyniki badań są jednoznaczne: 70% pacjentów deklaruje zwiększone zaufanie do placówki, gdy pracownicy efektywnie odpowiadają na zapytania telefoniczne, co pokazuje badanie Cisco. Jest to istotne, ponieważ 32% klientów uważa rozmowy telefoniczne za frustrujący kanał obsługi według Aspect. Profesjonalna obsługa obejmuje kompleksowe działania — od pierwszego kontaktu po opiekę po zakończeniu leczenia.

W Polsce wzrasta liczba osób, które decydują się na założenie własnej praktyki stomatologicznej. W takiej sytuacji niezwykle ważny jest sposób docierania do nowych pacjentów. Wciąż niekwestionowanym liderem wśród marketingu cyfrowego jest tak zwany marketing e-mailowy.

Media społecznościowe dają ogromne możliwości nie tylko informowania o nowościach czy promocjach. To także niezastąpione narzędzie do utrzymywania kontaktów ze swoimi stałymi klientami. Media społecznościowe to miejsce, w którym liczy się dialog z użytkownikami.

nowygabinet.pl - portal dla lekatrzy dentystówOd kilku dni dentyści z Warszawy rozdają swoim pacjentom książkowe bestsellery. Powód? Czytanie ma ich zrelaksować i sprawić, że zapomną o lęku i stresie, jaki towarzyszy leczeniu. To pierwsza, tak nietypowa akcja u polskiego dentysty, wykorzystująca elementy biblioterapii.

ptsUdowadniamy, że Polskie Towarzystwo Stomatologiczne może być inkubatorem dobrych pomysłów, realizatorem interdyscyplinarnych projektów, platformą integrującą naukę ze światem biznesu oraz wyrazistym głosem wszystkich lekarzy dentystów – podsumowuje pierwsze sześć miesięcy pracy prof. Marzena Dominiak, prezydent PTS.

nowygabinet.pl - portal dla lekarzy dentystówNawet o 60 procent wzrosły obroty w lecznicach stomatologicznych, które wprowadziły program obejmujący wdrożenie tzw. koordynatora leczenia - tak twierdzi Krzysztof Sokalski, prezes Medical Finance Group.

nowygabinet.pl - portal dla lekarzy dentystówAż 82 procent Polaków, którzy w ciągu ostatniego roku korzystało z usług stomatologicznych leczyło się prywatnie. Od początku roku, przynajmniej raz z takiej porady skorzystało czterech na pięciu pacjentów.

stelo wstLato już za pasem! Słoneczne dni to idealny czas, by wpuścić nieco świeżości do swojej garderoby. Nie tylko tej mniej oficjalnej, ale i pracowniczej szafie charakteru dodadzą… kolory! Jakie z nich będą szczególnie modne w rozpoczynającym się sezonie? Jaką odzież medyczną warto nosić tego lata, by czuć się bezpiecznie, wygodnie, a przy tym na czasie? Podpowiadamy!

 

Screenshot 1 int minCo trzeci nowy pacjent trafia do gabinetów lekarskich z Internetu. Nie jest to główny kanał pozyskiwania pacjentów. Ale czy warto go ignorować? Zdecydowanie nie. Jak więc bezpiecznie i relatywnie tanio pozycjonować stronę, aby nie narazić się na kary od Izby Lekarskiej? Jest jedno sensowne wyjście - Google Moja Firma.

Więcej artykułów…

GAZETKA

nakladki na zeby zdjecie dodatkowe 2 min

2020 2264 cattani banner 01 350x100

 

 

EWA MAZUR PAWŁOWSKA