Wiadomości
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Okazuje się, że wśród lekarzy stomatologów jest jeszcze duża grupa specjalistów, którzy nie widzą potrzeby prowadzenia działań marketingowych mających na celu promocję ich gabinetu. Wśród tej grupy osób panuje przekonanie, że najważniejsza jest profesjonalna, fachowa pomoc - i to wystarczy. Niestety może okazać się to błędnym myśleniem, które w konsekwencji wpływa na ujemny bilans zysków.

 

Dziś – w czasach dużej konkurencji - trzeba zwrócić szczególną uwagę na budowaniu dobrego wizerunku gabinetu. Niezwykle ważne jest również dbanie o relację lekarz – pacjent. To właśnie te elementy są dziś gwarantem rozwoju gabinetu. Na rynku pojawia się coraz więcej gabinetów, które przyciągają pacjentów ciekawym wystrojem poczekalni, rozbudowaną ofertą promocyjną czy nowatorskim podejściem do leczenia zębów, związanym z wykorzystaniem gadżetów dentystycznych. I to niewątpliwie jest dużym atutem, które wpływa na wymierne korzyści finansowe prowadzenia biznesu. Równie ważne są „działania marketingowe”, które stomatolog może prowadzić bezpośrednio przy fotelu dentystycznym. Polegają one na budowaniu dobrych relacji z pacjentami. Lekarz powinien umieć stworzyć atmosferę bezpieczeństwa i zaufania. Jest to gwarancją tego, że pacjent wróci, a co ważniejsze - poleci nas swoim znajomym. Zagadnienie marketingu jest bardzo szerokim podejściem, dlatego zdecydowaliśmy się Państwu przedstawić tylko zarys tematów, które pojawią się w artykule kolejnego numeru Nowy Gabinet Stomatologiczny. Zapraszamy do lektury!

Spis treści - subskrypcja

loading...
2024
2023
2022
2021
2020
2019