Wiadomości
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Takich tłumów w historii krakowskiego wydarzenia jeszcze nie było. Minioną 22. edycję Międzynarodowych Targów Stomatologicznych KRAKDENT według szacunkowych danych odwiedziło 12 tys. osób! To rekord frekwencji.

 

– Jestem tu czwarty raz. Przyjeżdżam, bo obecność na targach to doskonała okazja by zobaczyć sprzęt z bliska, wypróbować jak działa. Internet nie daje takich możliwości – mówi Katarzyna Gurdek Worek, zwiedzająca, prowadzącą własną praktykę stomatologiczną.

KRAKDENT w ciągu 22 lat przeobraził się z małej imprezy lokalnej w najważniejsze wiosenne wydarzenie w Europie Środkowo-Wschodniej. Na zakupy i po wiedzę przyjeżdżają nie tylko lekarze z całej Polski, ale także z zagranicy: Ukrainy, Rosji, Niemiec, Czech, czy Słowacji. Doskonale wiedzą, że obecność na KRAKDENCIE to bycie w zgodzie ze światowymi trendami. Zwłaszcza, że w tym roku branżowe nowości prezentowało ponad 300 wystawców z całego świata - w tym aż 70 z zagranicy, z takich państw jak Chiny, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Holandia, Korea Południowa, Niemcy, Rumunia, Słowacja, Szwajcaria, Szwecja, Włochy czy USA.

– Jestem pod ogromnym wrażeniem atmosfery tego miejsca. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu i na pewno wrócimy w przyszłym roku – mówi Neo Han z koreańskiej firmy CSM Implant Korea.

– KRAKDENT nie ma konkurencji w Polsce. Nasz udział w tym wydarzeniu do szansa na to, by nawiązać kontakty z lekarzami z całej Polski – twierdzi Aleksander Dvulit, reprezentant słowackiej Chiromegi.

 

Laury KRAKDENTU wręczone

 

Wśród wielu nowych produktów i usług zaprezentowanych na Targach na szczególne wyróżnienie z pewnością zasługują te, które zostały wyróżnione w Konkursie o Medal Najwyższej Jakości. To prestiżowa rywalizacja, która trwale wpisała się w tradycję KRAKDENTu®. Każdego roku o wyróżnienie walczy kilkanaście polskich i zagranicznych firm. Medale, przyznawane przez autorytety branży stomatologicznej w 5 kategoriach, są potwierdzeniem wysokiej jakości produktów. Oto wyniki tegorocznego Konkursu:


1. Sprzęt, aparatura diagnostyczno-zabiegowa oraz instrumentarium stomatologiczne

zgłaszający: BIOMEDIX Jan Kalita

producent: SATELEC ACTEON GROUP, Francja

produkt: X-MIND UNITY Z RADIOWIZJOGRAFIĄ SOPIX INSIDE

 

zgłaszający: OPTIDENT – Małgorzata Foubert, Dariusz Stój – Spółka Jawna

producent: Carestream Dental, Niemcy

produkt: SKANER WEWNĄTRZUSTNY 3D CAD/CAM CS 3500

 

2. Materiały stomatologiczne i kliniczne

zgłaszający: EQUADENT Sp. z o.o.

producent: PULPDENT CORPORATION, USA

produkt: ACTIVA BIOACTIVE

 

3. Materiały używane (lub stosowane) w pracowniach i laboratoriach techniki dentystycznej

zgłaszający: HOL-DENTAL DEPOT Urszula Chudak

producent: SHOFU INC., Japonia

produkt: VINTAGE MP UNI-LAYER

 

4. Materiały pomocnicze, profilaktyka

zgłaszający: Pierre Fabre Medicament Polska Sp. z o.o.

producent: Pierre Fabre Medicament, Francja

produkt: ARTHRODONTCLASSIC PASTA DO ZĘBÓW NA PODRAŻNIONE DZIĄSŁA (80g)

 

5. Wydawnictwa, edukacja, oprogramowanie

zgłaszający: WYDAWNICTWO KWINTESENCJA Sp. z o.o.

producent: WYDAWNICTWO KWINTESENCJA Sp. z o.o.

produkt: Książka EndoProtetyka. Przewodnik dla praktyki ISBN 978-83-85700-79-1

 

W trakcie Targów wybrano także najładniejsze stoiska. Liczyła się estetyka i elegancja, niebanalne wykorzystanie gry kolorów i światła, a przede wszystkim pomysł i funkcjonalność.

Nagrody powędrowały  do firm:

Stern Weber Polska (I miejsce),

Eur-Med Polska (II miejsce),

GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (III miejsce).

Wyróżnienie Patrona Prasowego przyznano firmie Omega Pharma Poland.

 

Pomogli po raz czwarty!

 

W trakcie Targów została zorganizowana IV edycja akcji charytatywnej DENTOPOMOC, polegającej na zapewnieniu dzieciom i młodzieży z Małopolski właściwej opieki stomatologicznej poprzez przekazanie produktów lub ufundowanie wizyt w gabinetach.       W tym roku akcję wsparły: Instytut Blend-a-Med Oral-B, Colgate Palmolive Poland, Dentomax, Bestom Dentonet.pl, Dornwell, Ecolab, Exomed, GC Europe N.V., GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, Magazyn Stomatologiczny, Mediaflor, Nevadent, Pierre Fabre Medicament Polska, Pol-Intech, Quadrostom, Salus International, Seliga Microscopes, Wydawnictwo Czelej.

 

Nie tylko zakupy

 

Targom to także bogaty program towarzyszący, który obejmuje kursy doskonalące i prezentacje firm na stoiskach, dedykowane nie tylko lekarzom, ale także personelowi gabinetu i technikom dentystycznym. Ponadto 8. marca w Muzeum Sztuki   i Techniki Japońskiej Manggha odbyła się kolejna edycja prestiżowej konferencji Dental Spaghetti. Tematem wiodącym była stomatologia estetyczna w kontekście dylematów pomiędzy idealnym planem leczenia a ekonomią.

 

– Staramy zapewniać naszym uczestnikom wykładowców z najwyższej światowej półki. Tak też było w tym roku. Stawiamy przede wszystkim na praktykę, tak, aby każdy mógł jak najwięcej skorzystać z prezentacji – mówi dr Maciej Żarow, organizator konferencji.

– To bardzo dobra wiadomość, że w przyszłym roku konferencja będzie odbywać się w obrębie Targów, a nie poza nimi. Oba wydarzenia znakomicie się uzupełniają – stwierdza prof. nadzw. dr hab. Jerzy Krupiński.

 

Pożegnanie z KRAKDENTEM

 

Podczas minionej edycji zarząd Targów w Krakowie podzielił się z uczestnikami KRAKDENTU znakomitą wiadomością. W przyszłym roku wydarzenie odbędzie się w nowoczesnym Międzynarodowym Centrum Targowo-Kongresowym EXPO Kraków, w którym właśnie trwają ostatnie prace wykończeniowe.

– Cieszy nas, że lekarze stomatolodzy tłumnie odwiedzili tegoroczną edycję. Widzimy, że chcą poznawać nowości i zmieniać swoje gabinety, by jak najlepiej dbać o nasze zęby. Nowy obiekt pozwoli nam w pełni wykorzystać potencjał KRAKDENTU, który wyrobił sobie znakomitą markę, a wiadomości o nim docierają do najdalszych zakątków świata – podsumowuje Grażyna Grabowska, prezes Targów w Krakowie.


GAZETKA

nakladki na zeby zdjecie dodatkowe 2 min

2020 2264 cattani banner 01 350x100

 

 

EWA MAZUR PAWŁOWSKA