Wiadomości
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Należący do wydawnictwa Burda Publishing Polska dwutygodnik Gala został głównym partnerem medialnym IV edycji plebiscytu TOP DESIGN Gabinety Stomatologiczne (TDGS), który od ponad 3 lat organizuje firma Dental Depot Wasio i Biomet3i. Dzięki temu 12 nominowanych klinik stomatologicznych będzie miało w tym roku okazję zaprezentować swoje wnętrza, usługi i lekarzy na łamach jednego z najpoczytniejszych dwutygodników lifestylowych w Polsce. – IV edycja TDGS to zupełnie nowa odsłona znanego już plebiscytu. Dzięki Gali zyska on bardziej lifestylowy wymiar, trafiając tym samym do grona kilku milionów czytelników magazynu – mówi Małgorzata Wasio -Malinka, dyrektor marketingu Dental Depot Wasio.

 

Nowy partner medialny

Firma Dental Depot Wasio rozpoczęła przyjmowanie zgłoszeń gabinetów do udziału w plebiscycie TOP DESIGN Gabinety Stomatologiczne. Tegoroczna edycja odbywa się nie tylko pod nowym hasłem - „Innowacja i technologia”, ale także z nowym partnerem medialnym – dwutygodnikiem Gala. Dzięki takiej współpracy – jak podkreślają pomysłodawcy plebiscytu – jego idea trafi do jeszcze szerszego grona odbiorców.

– W IV edycji chcemy pokazać nie tylko piękne wnętrza klinik, ale także jakość leczenia w polskich gabinetach, przedstawić sylwetki lekarzy, opowiedzieć o usługach, z których słyną dane gabinety. Ta nowa, udoskonalona konwencja mającego już swoja markę plebiscytu, pozwoli na pokazanie polskiej stomatologii w nowym, zaskakującym świetle – przekonuje Wasio-Malinka.

Konkurs TOP DESIGN Gabinety Stomatologiczne na łamach dwutygodnika Gala realizowany będzie w 12 wydaniach - raz w miesiącu będzie prezentowany jeden z nominowanych gabinetów. Na placówki będzie można oddawać głosy SMS, a także poprzez specjalną aplikację konkursową na Facebook’u.

Innowacja i technologia

Całości projektu będzie towarzyszyć kampania reklamowa z wykorzystaniem dwutygodnika Gala oraz miesięczników Claudia i Glamour. Konkurs będzie miał także autopromocję w serwisach internetowych należących do Burda Publishing Polska m.in. na Gala.pl, National_Geographic.pl, Stylio.pl, Focus.pl i Glamour.pl.

Po raz pierwszy także organizator plebiscytu wprowadza hasło przewodnie – „Innowacja i technologia”. – Stomatologia to dziś jedna z najbardziej zaawansowanych dziedzin medycyny w Polsce. Nowy uśmiech powstaje dziś przy zaangażowaniu innowacyjnych rozwiązań implantologicznych, ortodontycznych, protetyczny, doświadczenia i wiedzy lekarzy – i to właśnie pokażemy w IV edycji – zapowiada Wasio-Malinka.

W IV edycji zostaną przyznane aż 3 nagrody – Nagroda Jury, Nagroda Publiczności oraz Nagroda specjalna – „Innowacja i technologia”. Projekt wsparty będzie także kampanią public relations realizowaną przez katowicką agencję Guarana Public Relations.

 

GAZETKA

nakladki na zeby zdjecie dodatkowe 2 min

2020 2264 cattani banner 01 350x100

 

 

EWA MAZUR PAWŁOWSKA