Marketing
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Okazuje się, że jeśli nie badamy poziomu zadowolenia pacjentów z naszych usług stomatologicznych to możemy bardzo dużo na tym stracić. Z badań wynika, że nawet połowa pacjentów rezygnuje z usług gabinetu najdalej po trzeciej wizycie, jeśli ten nie spełnia poziomu ich oczekiwań. Najprostszym i najtańszym rozwiązaniem jest przygotowanie odpowiednich ankiet w których pacjenci mogą wyrazić swoje opinie oraz zasugerować ewentualne zmiany.

 

Trzeba pamiętać o tym, że zmiany na rynku w ostatnim czasie bardzo się zintensyfikowały, dlatego tak ważna jest regularność badań. Dzięki odpowiednio przygotowanym pytaniom możemy dowiedzieć się m.in. czego oczekują od nas pacjenci oraz jakie usługi uważają za tzw. wysoki standard. Ankietę można wykorzystać również jako źródło wiedzy o usługach konkurencji. Właściwie sformułowane pytania w doskonały sposób ukażą nam cały wachlarz oferowanych usług stomatologicznych, nie tylko na rynku polskim, ale również europejskim. Wynika to z faktu znacznego rozwoju tzw. „turystyki zdrowotnej” - pacjenci posiadają znakomitą wiedzę o nowinkach medycznych. Jest to więc wspaniała forma wiedzy, na podstawie której można podjąć skuteczne działania marketingowe i promocyjne.

KSIĘGARNIA STOMATOLOGICZNA

ZGODY KSIĄŻKA min

2020 2264 cattani banner 01 350x100

PRAWO W MEDYCYNIE MEDYCYNA W PRAWIE min

 

EWA MAZUR PAWŁOWSKA