Akcje społeczne
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Kilka lat temu marzec został ustanowiony Miesiącem Zdrowia Jamy Ustnej. Jak co roku w tym czasie Polskie Towarzystwo Stomatologiczne organizuje kampanię „Polska mówi aaa”.

- Głównym założeniem kampanii „Polska mówi aaa” jest inspirować do aktywności na rzecz promowania zdrowia jamy ustnej. Poza dotarciem do świadomości tysięcy pacjentów poprzez liczne inicjatywy edukacyjne, realizowane będą także działania stricte lecznicze. Pacjentom w całej Polsce zaproponujemy ponad 2800 bezpłatnych konsultacji stomatologicznych – zostaną one przeprowadzone przez 37 placówek LUX MED Stomatologia oraz 46 gabinetów partnerskich Oral-B – czytamy na stronie internetowej PTS – u. 

Setki lekarzy dentystów zaangażowanych w Miesiąc Zdrowia Jamy Ustnej

Ze względu na coraz większą rozpoznawalność Miesiąca Zdrowia Jamy Ustnej PTS, do akcji tej włączają się setki lekarzy dentystów, organizacje pożytku publicznego, instytucje. Ważną rolę w realizacji celów kampanii odgrywa także personel medyczny średniego szczebla. W każdym większym mieście kraju Ambasadorki kampanii – higienistki stomatologiczne – regularnie odwiedzają przedszkola i szkoły, gdzie m.in. edukują najmłodszych, dlaczego należy szczotkować zęby, prowadząc prezentacje prawidłowego użycia szczotek manualnych i elektrycznych, ucząc posługiwania się nicią dentystyczną i przekonując maluchy i młodych nastolatków, że czyste, zdrowe zęby to nie tylko dobry wygląd, ale także świetne samopoczucie.

PTS zaprasza wszystkich lekarzy dentystów i inne osoby związane zawodowo ze stomatologią do aktywnego włączenia się w działania Miesiąca Zdrowia Jamy Ustnej.

Polska mówi aaa

- Zachęcamy również do odwiedzenia strony „Polska mówi aaa” (gdzie można znaleźć listę wszystkich organizowanych wydarzeń), a także profili kampanii w mediach społecznościowych – dodają przedstawiciele PTS – u. Akcja prowadzona jest już od siedmiu lat przez Polskie Towarzystwo Stomatologiczne przy aktywnym wsparciu partnerów instytucjonalnych, biznesowych oraz medialnych. Każdego roku działania kampanii koncentrują się wokół tematu przewodniego – podczas pierwszej edycji w 2018 roku było nim hasło „Zdrowie zaczyna się w jamie ustnej”. Natomiast w roku bieżącym przyświecać nam będzie hasło zaproponowane przez Światową Federację Dentystyczną FDI: „Zdrowa jama ustna to zdrowe ciało!”.


Nowy Gabinet Stomatologiczny: Miesiąc Zdrowia Jamy Ustnej

Więcej ciekawych artykułów w "Nowy Gabinet Stomatologiczny" - zamów prenumeratę lub kup prenumeratę w naszym sklepie.



GAZETKA

nakladki na zeby zdjecie dodatkowe 2 min

2020 2264 cattani banner 01 350x100

 

 

EWA MAZUR PAWŁOWSKA