W Łodzi wkrótce wystartuje kampania „Zdrowie zaczyna się w jamie ustnej”. Kampania zakłada umieszczanie ważnych informacji na ten temat w pojazdach komunikacji miejskiej. Oprócz tego, informacje o tym jak prawidłowo dbać o higienę jamy ustnej trafią także do uczniów łódzkich szkół.
Będzie to możliwe za pośrednictwem platformy Librus. „Rzadko zdarza się, że władze miasta tak poważnie traktują problem zdrowia jamy ustnej. Jednym z elementów tego projektu jest partycypacja miasta w przedsięwzięciu, które nazywamy Wirtualną Strefą Pacjenta. Jest ona częścią rozpoczynających się 24 września Wirtualnych Targów Stomatologicznych CEDE. Ta wywodząca się z Łodzi impreza po kilku latach wraca do miejsca, gdzie przeżywała swoje najlepsze lata. Tegoroczna edycja targów odbędzie się wyłącznie w Internecie i po raz pierwszy impreza na taką skalę otwiera się dla pacjentów” – mówi Łukasz Sowa, dyrektor zarządzający firmy Exactus organizującej Targi Stomatologiczne CEDE. Projektowi partneruje Polskie Towarzystwo Stomatologiczne.