{mosimage}Cs.medbit.pl – to ogólnopolskie centrum serwisowe sprzętu medycznego. Centrum powstało głównie z myślą o lekarzach dentystach, ale ma klientów w całej służbie zdrowia. Już przyzwyczailiśmy się do internetowej lub telefonicznej obsługi w wielu dziedzinach. Zamawiając pizzę, wykupując ubezpieczenie, czy rezerwując wakacje w ciepłych krajach wybieramy numer infolinii, dzwonimy, zamawiamy i więcej nic nas już nie interesuje. Czy nie powinno być podobnie z naprawą sprzętu? Powinno, ale nikt do tej pory takich usług nie świadczył. Ale się to zmieniło. Od września istnieje Centrum Serwisowe Medbit.
Swoim zasięgiem obejmuje cały kraj. Wezwanie serwisanta jest bardzo proste. Bez względu na to w jakim miejscu Polski pracujemy, dzwonimy pod ten sam numer telefonu, wysyłamy SMS-a, e-maila lub też zgłaszamy usterkę przez e-maila. Systemy komputerowe czynne są całą dobę, więc możemy to zrobić w dowolnym momencie dnia i nocy. Firma Medbit ma podpisane umowy z najlepszymi serwisantami w całym kraju. Zgłoszenie usterki trafia do najbliższego serwisanta, który możliwie jak najszybciej przyjeżdża do gabinetu. Lekarz może zgłosić swój gabinet do programu serwisowego w dowolnym momencie. – Najczęściej dzieje się to przy pierwszej awarii – mówi Paweł Romanowski, odpowiedzialny za sprawy rejestracji dentystów na serwisie. – Wolelibyśmy, aby lekarz zgłosił do nas swój gabinet wcześniej, zanim coś się popsuje. Jeśli znamy sprzęt, jakim lekarz dysponuje, możemy wysłać fachowca nie tylko od danego typu urządzeń, ale osobę specjalizującą się w konkretnej marce. Co ciekawe, dentysta nigdy nie płaci serwisantowi gotówką za usługę. Zawsze po kilku dniach przychodzi pocztą faktura, którą trzeba opłacić w ciągu 14 dni. To rozwiązanie jest najwygodniejsze z możliwych. Firma Medbit realizuje nie tylko naprawy pogwarancyjne. Podpisuje umowy z firmami sprzedającymi sprzęt stomatologiczny w Polsce również na serwis gwarancyjny. Jest to bardzo wygodne dla obu stron, bo dystrybutor nie musi organizować sieci serwisantów w całej Polsce. (PS)