Polskie Towarzystwo Stomatologiczne informuje o skuteczności uruchomionego MarketPlace - internetowego sklepu, w którym po preferencyjnej cenie można kupić między innymi środki ochrony osobistej. W drugim miesiącu działania sklepu zanotowano dwudziestoprocentowy wzrost sprzedaży w porównaniu do pierwszego miesiąca jego działania.
Lekarze dentyści najczęściej zaopatrują się w rękawiczki oraz maseczki o różnym standardzie filtracji. Na kolejnych miejscach uplasowały się środki do dezynfekcji. Coraz chętniej zamawiane są także lampy UVC, sterylizatory, oczyszczacze powietrza.
– Staramy się regularnie docierać do nowych klientów poprzez komunikację na stronie internetowej PTS, informacje w mobilnej aplikacji PTS, kampanie w mediach spłecznościowych, głównie Facebook oraz LinkedIn, a także poprzez mailingi do członków PTS. To właśnie dla nich dostawcy artykułów przygotowali najlepsze ceny, ale należy podkreślić, że klientem MarketPlace może być każdy - powiedział Piotr Flejszar.