O wielkości CEDE przestały decydować wyłącznie sprzedane metry powierzchni, to projekt, który ma dużo większe ambicje - przekonują organizatorzy. Żadna wystawa nie odbędzie się jednak bez..wystawców. Tych przybywa z każdym dniem.
Na siedem miesięcy przed rozpoczęciem 28. edycji CEDE, udział w wydarzeniu potwierdziło blisko 70 firm. Tradycyjnie, największe zainteresowanie wystawców skupione jest wokół pawilonu 7A. W tej lokalizacji pozostało już niewiele powierzchni. Aktualnymi rekordzistami w wielkości zamówienia (TOP3) są firmy: Kol-dental, Meditrans oraz DentalHolding (wszyscy pawilon 7A). Aktualna lista potwierdzonych uczestników wystawy znajduje się na www.cede.pl.
Warto pamiętać, że tylko do 30 marca br. wystawcy mogą zamawiać powierzchnię na preferencyjnych warunkach. Przypominanie o rejestracji nie jest przesadzone, zainteresowanie najlepszymi lokalizacjami jest duże.
Wystawcy CEDE powinni również zapamiętać co najmniej cztery inne fakty. Pierwszy - w marcu ruszy system przyjmowania zgłoszeń produktów, które wezmą udział w internetowym plebiscycie „Gwiazdy CEDE” (Kategorie: Sprzęt, Materiały, Profilaktyka, Edukacja/IT). Drugi - już dziś warto zarezerwować czas na prezentację w forach edukacyjnych: Stomatologia 3.0 i Dental Club, które tak jak w 2018 r. staną pośród stoisk w pawilonach. Trzeci - wzorem ubiegłego roku, wystawcy będą mogli dodać swoje projekty do wyszukiwarki aktywności na stoiskach udostępnionej zwiedzającym. Czwarty- zarejestrowani wystawcy mogą zupełnie bezpłatnie promować swoje produkty na portalu cedenews.pl. Szczegóły znają organizatorzy.
Należy odnotować, że bez zmian pozostaje formuła uczestnictwa w wystawie – wstęp na CEDE 2019 będzie bezpłatny, po wcześniejszej rejestracji.
KOMENTARZ MAREK WIKTOROWSKI (EXACTUS)
Prof. Marzena Dominiak, mówiąc o Kongresie Unii Stomatologii Polskiej, który towarzyszy CEDE, użyła sformułowania, że „pierwsza edycja (2017 rok) była eksperymentem, druga - konsekwencją obranego kursu, natomiast trzecia - ma stanowić dowód, że KUSP to najbardziej przemyślane wydarzenie edukacyjne w branży stomatologicznej”. Cóż, w podobnym tonie mogę wypowiadać się o wystawie, gdyż CEDE z KUSP od pewnego czasu stanowią jeden, wspólny projekt. Ich sukces ma wspólne korzenie. Po raz kolejny chcemy udowodnić, że wystawa stomatologiczna nie jest wypaloną formułą, równocześnie mocno pracujemy, aby uatrakcyjnić przyjazd do Poznania. Wierzymy, że szerokie spektrum propozycji jest największą przewagą konkurencyjną naszego wydarzenia.
KOMENTARZ PROF. MARZENA DOMINIAK (POLSKIE TOWARZYSTWO STOMATOLOGICZNE)
Formuła łącząca wystawę z edukacją nie jest niczym nowym w skali światowej branży stomatologicznej. Organizatorzy ADF czy Kongresów FDI nie mają wątpliwości, że to projekty, które w wyjątkowy sposób się uzupełniają. Dla uczestnika, lekarza dentysty czy higienistki, to wielka wartość, że może wysłuchać wykładu opartego na naukowych faktach, a następnie zobaczyć „na żywo” sprzęt, którego używał wykładowca. Aktualizacja wiedzy o procedurach zabiegowych zawsze powinna iść w parze z aktualizacją informacji o technologiach. Są nam bardzo potrzebne, czasem niezbędne, ale trzeba z nich korzystać we właściwy sposób. Tego uczymy na Kongresie Unii Stomatologii Polskiej, w równym stopniu na wykładach i warsztatach, co w otwartych forach edukacyjnych, które były atrakcją ubiegłorocznej edycji.
WYSTAWCO, DLACZEGO CEDE JEST WŁAŚNIE DLA TWOJEJ FIRMY?
ZOBACZ FILM
ZOBACZ PREZENTACJĘ