Wiadomości
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Twój pacjent przychodził regularnie na wizyty i z nieoczekiwanych przyczyn przestał? Powodem może być konkurencja, albo zaniechanie wizyt kontrolnych. Najnowsze badania marketingowe informują, że warto walczyć o takiego pacjenta. Badania rynku dowodzą, że pacjent raz zdobyty jest cenniejszy dla lekarza dentysty niż osoba, która dotychczas nie skorzystała z usług danego dentysty.

 

Żeby przyciągnąć pacjenta z powrotem do gabinetu, warto jest do niego po prostu zadzwonić – przekonują specjaliści. Dodają jednak, że nie powinna być to osoba pracująca na co dzień w recepcji, a raczej lekarz lub personel pomocniczy posiadający kwalifikacje i wiedzę na temat zdrowia jamy ustnej, a jednocześnie mający predyspozycje do nienachalnego edukowania i przekonywania. Marketingowcy podkreślają, że ważna jest również pora na telefonowanie, najlepiej zadzwonić wieczorem lub w sobotę rano. Jeśli dentysta nie jest przekonany, że to on ma dzwonić, może skorzystać z usług działających na rynku firm outsourcing'owych. Trzeba jednak pamiętać, by precyzyjnie określić dobry plan działania i nakreślić wymagania względem podejmowanej aktywności.

GAZETKA

nakladki na zeby zdjecie dodatkowe 2 min

2020 2264 cattani banner 01 350x100

 

 

EWA MAZUR PAWŁOWSKA